woensdag, februari 21, 2007

BlogMeet Leuven komt dichterbij

Gisteren hebben Goya, Karel, Bruno en ikzelf nog wat "vergaderd" (of toch gedaan alsof) over de komende BlogMeet in Leuven. Jaja, mensen, 3 maart 2007 komt met rasse schreden naderbij. Op zondag 25 februari worden de inschrijvingen voor dit schitterende event afgesloten door (dixit Karel) "de onverbiddelijke, strenge en onmeedogenloze yab". Nota: streng en onverbiddelijk ben ik misschien, maar onmeedogenloos, da's toch lichtelijk overdreven. ;-)

Dus last minute beslissers, twijfel niet langer, schrijf je snel in! En mag ik ook vragen dat mensen die al ingeschreven zijn, maar door omstandigheden (omdat ze in het ziekenhuis liggen of zo, andere excuses zijn niet geldig) toch niet kunnen komen, zich verwijderen van de lijst?

Labels: , , , ,

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Okee, dat 'onmeedogenloos' trek ik weer in.

En ik draai het zelfs ten goede: ons aller yab is wel degelijk bereid om iemand nog door de mazen van het net te laten glippen. Maar dan uiteraard wel enkel op voorwaarde dat ze een boontje voor u heeft.

Vlaamse waaghalzen, probeer het uit! Schrijf u maandagochtend om 0.01h in, en kijk wat er gebeurt!

1:59 p.m.  
Blogger yab said...

Ja, wie niet waagt, niet wint. ;-)

11:40 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

veel plezier allemaal. Ik was er graag bijgeweest.

12:26 p.m.  
Blogger yab said...

Volgende BlogMeet in Londen, he. ;-)

3:27 p.m.  

Een reactie posten

<< Home