maandag, februari 14, 2005

Waarom bloggen?

Ja, goeie vraag. Waarom eigenlijk? Misschien omdat bloggen tegenwoordig hotter dan hot is? Omdat zelfs De Standaard tegenwoordig een blog heeft? Of omdat citizen journalism dé trend van de (nog jonge) eeuw zal worden?

Misschien heb ik ergens nood aan een uitlaatklep? Een soort van klankbord, zeg maar. Soms heb ik namelijk het gevoel dat ik bij mijn vrienden niet alles kwijt kan. Sommige delen van mijn persoonlijkheid houd ik bewust voor hen verborgen. Angst om afgewezen te worden, misschien. Of erger, niet begrepen te worden. Achja, iedereen voelt zich graag uniek en speciaal. Ik weet het wel.

Of misschien blog ik wel omdat ik er als kind van droomde een beroemde schrijfster te worden. Mja, mijn eerste boek moet nog steeds geschreven worden, dus ik denk dat het bij dromen zal blijven. Alhoewel, zeg nooit, nooit!

Anyway, ik ga nu echt in bed kruipen. Morgen moet er weer hard gewerkt worden, mijn glaasje schuimwijn is op en mijn vriend wacht op mij...

1 Comments:

Blogger yab said...

Nog een linkje over citizen journalism.

11:40 a.m.  

Een reactie posten

<< Home