maandag, april 11, 2005

Wat ik mis

In het algemeen ben ik redelijk tevreden over mijn leven. Toegegeven, ik wil mij ook wel eens overgeven aan zaagbuien en elders-is-het-beter-litanieën, maar als ik objectief naar mijn eigen leven kijk, heb ik helemaal geen reden tot klagen. Ik heb een schat van een vriend, ben mede-eigenaar van een huis-in-wording, heb een goedbetaalde job zonder al te veel stress, heb heel veel vrienden, een zeer gevuld sociaal leven en bergen hobby's.

Maar toch... (Yep, dit is de maar waarop jullie ongetwijfeld allemaal zaten te wachten.) Ik mis spontaneïteit en verrassing in mijn leven. De keerzijde van een drukgevuld leven is dat je de neiging hebt om alles tot in de details op voorhand te plannen. Mijn agenda is reeds maanden op voorhand ingevuld. En er blijft tot mijn grote spijt niet veel ruimte over voor het onverwachte.

Dus compenseer ik dit gemis door wilde avonturen te beleven in mijn dromen. Vannacht weer enkele bijzonder interressante dingen beleefd. Die ik hier niet ga navertellen, want jullie zouden ongetwijfeld een verkeerd beeld van mij krijgen. ;-)

Of om het met Boudewijn de Groot te zeggen: Dus droom ik maar en vergeet.