woensdag, mei 04, 2005

Wereldrecordpoging kussengevecht Leuven 3 mei 2005






Enkele sfeerbeelden van het kussengevecht.

Spijtig genoeg waren mijn vriend en ik te laat om aan de actie zelf deel te nemen. Zoals jullie op de foto's kunnen zien was er veel meer volk dan kussens. Heel erg jammer, want nu had ik eens een goed excuus om op mijn medemens te kloppen. ;-)

Ik lees op verschillende plaatsen dat er maar liefst 4000 kussens verdeeld zijn en dat er daar bovenop nog eens 2000 toeschouwers waren. Ok, misschien zijn er een aantal mensen kussens komen halen en zijn die vlak daarna opnieuw vertrokken, maar toen wij rond 21.00u op het Ladeuzeplein aankwamen, waren er veel meer mensen zónder dan mét kussen te bespeuren. En ik heb wel veel kussens gezien, maar vierduizend, ik twijfel er eerlijk gezegd een beetje aan...