zaterdag, juni 04, 2005

Stenen

Nog nooit zo blij geweest met een hoopje stenen, want jaja, die stenen worden ons toekomstig huisje! Allez kom, appartementje. Vandaag zijn we langs de bouwwerf van onze toekomstige woonst gereden en hebben ze gezien dat de aannemer is begonnen aan onze verdieping. De eerste muurtjes staan er al. We hebben nog wel geen dak, maar aan dit tempo kan dat niet lang meer duren. ;-)

Ik ben heel erg opgelucht dat de werken nu eigenlijk beginnen te vlotten, want het moet gezegd, de start van de werken heeft heel wat vertraging opgelopen. Nu, als alles goed gaat, zitten we over een jaar in ons nieuwe stulpje. Ik kijk al uit naar de housewarming party!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Fijn :-)

Blijf je in Leuven?

Kan je s een paar foto's posten van het vorderen van de werken? (sorry, het burgiegevoel in mij komt naar boven ;-))

10:32 p.m.  
Blogger yab said...

Ja, ik blijf in Leuven. Ik heb mijn hart verloren aan dit ministadje vanaf de eerste dag dat ik hier op kot zat.

Ik weet niet of het zo'n goed idee is foto's te posten van de werken, wie weet kom je mij dan wel stalken. ;-))

7:25 p.m.  

Een reactie posten

<< Home