donderdag, juli 21, 2005

Impressies van een weekendje Ardennen (15-17 juli)






















4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hehe, de testfoto's toch online gekregen? Ja, die ouwe test-posts blijven blijkbaar nog staan in de RSS-feed. Die foto van die blonde vrouw (jij toevallig?) van een tijdje geleden kwam er ook in...

1:57 a.m.  
Blogger yab said...

Ik ben absoluut geen vrouw! Ik ben een meisje! :-P

Stomme RSS-feed! Al goed dat ik nog steeds te lui geweest ben om de template van mijn blog aan te passen, zodat er nog geen link naar de feed staat. ;-)

11:03 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Allé, was jij dan dat blonde meisje? :-P

Nu kreeg ik trouwens via die RSS-feed een bericht van 10 juli van jou, " Busy busy busy" en ik meen mij niet te herinneren dat ooit gelezen te hebben ;-)

Tja, die RSS flipt een beetje zeker?

1:58 p.m.  
Blogger yab said...

We zullen het inderdaad maar op de RSS steken. ;-)

1:25 p.m.  

Een reactie posten

<< Home