zondag, oktober 09, 2005

Pasta party

Gisteren was het feest bij het broertje en het zusje van mijn vriend. Voor de feestelijkheden mochten zij gebruik maken van het ouderlijke huis. De aanleiding voor het feestje was de verjaardag van het zusje en het halfjarig bestaan van het wielerclubje van het broertje. Het thema van de avond was Italiƫ. Een excuus voor een copieuze maaltijd met meloen met parmaham en soep als voorgerecht, drie verschillende soorten pasta als hoofdgerecht en tiramisu en cake als dessert.

Mijn vriend en ik hadden zelf ook een pastagerecht bereid. Iets heel eenvoudigs met gedroogde tomaatjes, basilicum en pijnboompitten. Met als geheim ingrediƫnt een Italiaanse kruidenmengeling die zorgde voor een behoorlijk pittig accent. Zo pittig dat menig persoon naar het waterglas reikte na een paar happen van ons brouwsel. ;-)

Volkomen voldaan zetten we ons na het eten aan een spelletje weervolven van Wakkerdam. Erg leuk om een excuus te hebben om de schoonfamilie uit te moorden. ;-) Alleen spijtig dat er niemand met een echt pokerface bij was, want de weerwolven in kwestie werden snel gevonden en gelyncht.

Omdat de tijd vliegt als je je amuseert, lagen mijn vriend en ik pas om vier uur vannacht in bed. Met als gevolg dat de zondag al half was voordat we uit ons bed rolden. Achja, dat mag ook wel eens.