vrijdag, december 23, 2005

Laatste werkdag van het jaar

En ik ben ziek... Het is toch godgeklaagd. En dat terwijl ik het hele jaar geen enkele dag ziek geweest, ondanks veel te weinig slaap en veel te veel stress. Het lijkt wel alsof mijn lichaam denkt: hey, eindelijk vakantie, laat ik nu eens lekker ziek worden. Grbml. En dat terwijl ik nu net in topvorm zou moeten zijn om te feesten en te blokken. :-( Deze ochtend al van zes uur liggen draaien in mijn bed. Keelpijn, hoofdpijn, verstopte neus. Enfin, miserie.

Ik weet het, deze blog lijkt de laatste tijd wel getransformeerd in yab's kleine klaaghoekje. Nuja, 't is mijn blog, dus ik klaag zoveel als ik wil. En met de examens in aantocht zit de kans er dik in dat er nog wat meer geklaagd zal worden. U bent bij deze gewaarschuwd!

Gelukkig is er straks receptie hier op het werk. 'k Zal al die vieze virussen en bacteriƫn eens rap verdrinken!