woensdag, januari 25, 2006

Blij

Dat gisteren erop zit. Twee examens vlak na mekaar, voorafgegaan door twee nachten slecht geslapen, het is geen pretje. Mijn examen van rechten begon om twee uur in de namiddag. Geen paniek, dacht ik, want die examens duren toch maar maximaal drie uur. Nuja, geen regel zonder uitzonderingen, want dit examen bestond uit twee delen (meerkeuze en open boek) waardoor we maar liefst tot zeven uur 's avonds gezellig samen in de PDS zaten.

Op zich zou dit niet zo erg geweest zijn, ware het niet dat ik om zeven uur schriftelijk examen van Italiaans had. Grmbl. Snel afgegeven om kwart voor zeven, want anders stond ik gegarandeerd nog een twintig minuten in de afgeeffile (assistent scheurt papiertje af en zet handtekening x 100). Rap langs de bakker voor een koffiekoek en hup naar het CLT. Om aldaar totaal onvoorbereid wat Italiaans uit mijn pen te schudden. Het viel al bij al nog redelijk goed mee. En dan na het examen in het holst van de nacht (of toch bijna) nog even heen en weer naar het thuisfront gereden wegens acuut gebrek aan proper ondergoed. ;-)

Vanavond staat het mondeling van Italiaans op het programma en daarna nog twee exaampjes van rechten. En dan ga ik wat uitblazen (not).

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ja hallo, precies lekker hectische toestanden daar bij jou. Anyway, nog veel succes ermee!

5:18 p.m.  
Blogger yab said...

Thanks Peter! Voor jou hetzelfde. ;-)

5:41 p.m.  

Een reactie posten

<< Home