donderdag, februari 09, 2006

Ch ch ch changes

Momenteel zijn er grote herstructureringen aan de gang binnen het bedrijf waarvoor ik werk. En herstructureringen brengen natuurlijk de nodige onzekerheden met zich mee. Onzekerheden zoals: hoe zal mijn huidige functie eruit zieb binnen de nieuwe structuur?

Mijn baas vroeg me vandaag tijdens mijn jaarlijks evaluatiegesprek hoe ik mezelf zag functioneren in de nieuwe structuur. Wel, euh, moeilijk om daar een antwoord op te geven, omdat er momenteel nog zoveel onbekende factoren zijn. En eerlijk gezegd, moet ik zelf nog eens goed nadenken wat ik wil. Wil ik honderd procent voor IT gaan of wil ik mij ook met andere zaken bezig houden? Keuzes, keuzes.

Nu, één ding weet ik al: mijn baas zou graag hebben dat ik met hem meega als hij zijn nieuwe afdeling gaat leiden. Toen hij dat zei, voelde ik mij toch wel een beetje geflatteerd. ;-)