zondag, maart 05, 2006

Toch raar

Vandaag te horen gekregen dat een koppel dat we zeer goed kennen uit mekaar gaat. Na nog geen jaar te hebben samengewoond geven ze er de brui aan. Raar, want ze leken mij altijd zo gelukkig samen. Twee toffe mensen die altijd klaar stonden om een handje te helpen waar nodig.

Nu had ik al wel via via gehoord dat er zo nu en dan hevige ruzies tussen hen uitgevochten werden, maar ik ben altijd blijven geloven dat ze hun problemen wel opgelost zouden krijgen. Niet dus.

Zo zie je maar. Schijn bedriegt.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Tja, onlangs is er bij ons ook een koppel uit elkaar gegaan dat al vier jaar samen was en waar ik ook nooit enig probleem gezien had. Het was echt een modelkoppel ;-) Ik was er ook serieus van verschoten toen ik 't hoorde.

10:44 a.m.  

Een reactie posten

<< Home