vrijdag, mei 26, 2006

Babybezoek

Gisteren een dagje vrijaf, een ideale gelegenheid om nog eens op babybezoek te gaan. I was ondertussen al drie weken oud, dus als we nog fotootjes wilden van de kleine schattige babyfase, moesten we snel zijn.

We hadden afgesproken om in de namiddag te komen, dan konden we nog wat spelen met S, de grote broer van I (al twee jaar en drie maanden, de tijd vliegt). Onze gastheer en gastvrouw hadden voor spaghetti gezorgd en blijkbaar viel mijn aanwezigheid in goede aarde bij S, want hij wilde per sé dat ik hem zijn spaghetti te eten gaf. Ik voelde mij natuurlijk vereerd door zoveel vertrouwen. En jawadde, S heeft maar liefst drie bordjes spaghetti gegeten. Da's heel wat voor een moeilijke eter.

Daarna hebben we de mama nog even uit de nood geholpen met een klein lekkageprobleempje. Ik kan jullie verzekeren, een borstpomp ineensteken is echt geen sinecure...

Het was een interessante namiddag/avond. ;-)

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het leek wel op deze borstpomp. Een handleiding om dat te monteren, had wel handig geweest.

10:08 p.m.  

Een reactie posten

<< Home