woensdag, mei 10, 2006

Ik hou van u!

Jaja, vanavond heb ik gedanst op de melodie van "Ik hou van u" van Noordkaap, schitterend vertolkt door de universiteitsbeiaardier. It was fun, fun, fun! Gedanst samen met mijn beste vriendin van in het middelbaar. Flashback naar the good old days. Echt zalig.

En mijn vriendje was erbij om het geheel voor het nageslacht vast te leggen (jaja, ik bevind mij ergens in die woelige massa):






D'r was nog een tweede dansje, maar aangezien er ook niet-danslustigen in ons groepje zaten, zijn we toch maar gewoon iets gaan drinken op de Oude Markt. Ook plezant! ;-)

2 Comments:

Blogger Bruno Peeters said...

Daarstraks was er ook een item in het nieuws op VRT over het dansen te Leuven. Ben je daar ook ergens op te herkennen ?

12:10 a.m.  
Blogger yab said...

@bvlg: Geen idee. Ik heb geen tv, dus ik heb het nieuws niet gezien.

7:49 a.m.  

Een reactie posten

<< Home