woensdag, oktober 04, 2006

Deze ochtend bij de Panos Rail

Nog half slapend sta ik aan te schuiven voor een dubbele chocoladekoek (jaja, ik weet het, niet bepaald een gezond ontbijt). D'r waren een stuk of zeven wachtenden voor mij, maar ik had de tijd en een Metrokrantje om die tijd te doden. En wie zie ik daar plots opduiken vanuit mijn ooghoek? Jawel, Patricia Ceysens. Zonder scooter deze keer, maar mét stoere helm. Ze wisselt een blik van herkenning met iemand twee plaatsen voor mij in de rij en begint een praatje. En terwijl ik naar de overdreven mimiek op haar gezicht kijk, kan ik met moeite een glimlach onderdrukken.

Al goed dat ze deze blog niet leest. ;-)

Labels: , , , ,

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Op Askatasuna komen er regelmatig bezoekers die op zoek zijn naar "Patricia Ceysens"

Misschien de lady zelve... :-)

10:21 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wie zegt er dat Patricia deze blog niet leest??

Misschien ben ík wel Patricia zelve, onder een gewiekste schuilnaam!

Haha! Wat een briljant plan om ongemerkte propaganda te voeren!

Stem scooter! Meer blauw op straat! Hoezee!

12:11 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mja... toch opletten met het uitlachen van spa-ers in Leuven op en bakfiets, het zou één van mijn vriendjes geweest kunnen zijn en zo op een paar dagen voor de "kiezingen" lach ik daar niet mee ;-)
Anyhows, heb sindskort eindelijk een andere blog, een nieuwe dus en neen hij gaat (nog)niet over de verkiezingen :-)
Groetjes!

1:34 p.m.  
Blogger yab said...

@Patricia: Als je meeleest, neem dan een voorbeeld aan je SP.a-collega, die kiest tenminste voor een milieuvriendelijke propagandavoertuig. ;-)

@an: Ben net naar je nieuwe blog gaan kijken en 't moet gezegd, da's een mooi staaltje werk. Proficiat!

3:29 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Die Panos Rail in de tunnel onder de sporen van het Brussel-Noordstation zijn echte afzetters. Een choco-banaan kost daar al 1 euro terwijl 100m verder in de gewone Panos ze slecht 75 cent rekenen voor een koek die niet plat is maar mooi bol staat; de bediening is super-vriendelijk; ze verstaan je als je Nederlands spreekt; de wachtrij is nooit zo lang; en ik heb de indruk dat het properder is. Voor mij geen Panos Rail meer!

12:27 p.m.  
Blogger yab said...

@Anoniem: Toen ik nog dagelijks naar Brussel Noord spoorde, ging ik ook altijd bij de gewone Panos. Ik had het in dit stukje echter over de Panos Rail in Leuven en helaas heb je in Leuven geen keuze tussen een gewone Panos en een Panos rail.

7:31 p.m.  

Een reactie posten

<< Home