zondag, november 12, 2006

Rustig dagje

Na de kaas en wijn van gisterenavond en het vat van vrijdag, hebben mijn vriend en ik er vandaag een rustig dagje van gemaakt. Lekker uitgeslapen, fijn gesekst, nog wat in bed blijven liggen tot het bijna middag was en daarna uitgebreid gaan eten in de Voltaire. Een beetje een uitgesteld verjaardagsfeestje, want dat was er met de 24-urenloop en onze reis naar Warschau vlak daarna niet echt van gekomen.

Met een driegangenmenu achter de kiezen zijn we daarna de niet-vooruitgang van ons appartement gaan inspecteren. De plannen om in november te verhuizen kunnen we nu wel opbergen, denk ik zo. Gelukkig is nonkel K vandaag voor twee weken op vakantie vertrokken. Dat wil zeggen dat we het hele huis voor ons alleen hebben! Hoera! Kan ik eindelijk weer ongegeneerd in mijn blootje door het huis banjeren.

Verder heb ik vandaag nog wat geknabbeld aan mijn foto-achterstand. 'k Moet nog een hele reeks van een trouw bewerken en de foto's van Warschau moeten ook nog allemaal gesorteerd worden.

En vanavond heb ik dan mijn teveel aan energie kunnen uitwerken op een rubberen balletje. 't Deed goed om de squashdraad weer op te nemen.

Labels: , , , , , , ,