donderdag, maart 01, 2007

Shutdown Day

Wie bedenkt nu zoiets?

Labels: ,

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Uit goede bron heb ik vernomen dat het gaat om een initiatief van de eigenaar van internet, die zijn harde schijf graag eens zou willen defragmenteren, maar dat niet kan doen als er maar steeds mensen blijven pagina's opvragen.

Een puur praktische kwestie dus om de snelheid van het internet op te voeren. Doen!

10:31 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zo moeilijk is dat nu toch niet ? ik zet zondag's bijna nooit een pc aan tegenwoordig

1:23 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

@manuel: ge komt gewoon niet uit uw bed zekers! tamzak! :-P

6:54 p.m.  
Blogger yab said...

@karel: Jaja, en dan jij mijn bandbreedte inpikken zeker! Ik heb u wel door! It's a conspiracy, I tell you!

11:30 a.m.  
Blogger Tjoff said...

@karel: volgens mijn bronnen is het inderdaad meneer Internet maar gaat hij het die dag op een ander schijfke zetten omdat het vorige aan't verslijten is.

12:38 a.m.  
Blogger yab said...

@Tjoff: Altijd gedacht dat het mevrouw Internet was...

11:02 a.m.  

Een reactie posten

<< Home