zaterdag, augustus 25, 2007

Diestsestraat vernieuwd

Na een overheerlijk Indisch middagmaal besloten we, aangetrokken door de ballonnetjes en de rode lopers, nog een wandelingetje te maken in de Diestsestraat. Allez, ik besloot dat en mijn vriendje volgde een beetje al mopperend. (Ja, studie-ontwijkend gedrag en 't is voor mijn eigen goed en zo, ik weet het.)

We kochten een brood en belandden bij het naar buiten gaan midden in een feestelijke stoet. Een bonte mengeling van schepenen, gemeenteraadsleden, muzikanten en historische figuren schreed voort op weg naar het pas vernieuwde laatste stuk van de Diestsestraat. Omdat we toch die richting uit moesten, besloten we te volgen. En ja, enkele minuten later werd een prachtig rood lint boven gehaald dat onder trompetgeschal werd doorgeknipt. Daarop volgden de traditionele speeches en maakte ik van de gelegenheid gebruik om wat fotootjes met mijn Treo te nemen. Om mijn collectie foto's-van-mijn-favoriete-burgemeester wat aan te vullen. ;-)

Et voila:



(Ja, ik weet het de kwaliteit is ondermaats.)

Op weg naar huis zijn we dan onze kameraad met ldvd tegengekomen. 't Ging al pakken beter met hem, hij had zijn oog al op een volgend meisje-dat-zeker-zijn-hart-zal-breken laten vallen. Sommige mannen... Enfin, we hebben wat gebabbeld en ik ben nog een ijsje gaan halen in het nieuwe winkeltje in de Diestsestraat. En nu ben ik mezelf aan het aansporen om achter de boeken te kruipen.

Labels: , , ,

3 Comments:

Blogger karen said...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

11:55 a.m.  
Blogger karen said...

Echt niet om muggenzifterig te doen, maar met je post ivm taalfouten op blogs in mijn achterhoofd... 'kochtten' is maar met één 't' ;-)

Veel succes nog met het blokken. Ook ik ben de twee voorbije jaren terug aan het studeren gegaan en weet dus dat het allesbehalve evident is! Hou de moed erin...

11:57 a.m.  
Blogger yab said...

Bedankt om me op dat foutje te wijzen, Karen. Zoals ik al zei, het kan iedereen overkomen. ;-)

1:34 p.m.  

Een reactie posten

<< Home