dinsdag, november 20, 2007

Zoveel te doen...

Zo weinig tijd! Ik word er zowaar een beetje moedeloos van. Het gevecht tegen mijn todolijst ben ik glansrijk aan het verliezen. Ik heb zowaar al even overwogen verlof te nemen om eindelijk wat items van mijn lijst te kunnen schrappen, ware het niet dat ik voor dit jaar geen verlof meer heb en dat het op het werk momenteel zo druk is dat ik gewoonweg geen verlof kán nemen. Ik geraak nu al niet rond met mijn werk.

Twee volle avonden in de week + een zaterdagvoormiddag besteden aan opleidingen, is beslist niet bevordelijk voor mijn beschikbare vrije tijd. Zeker als je daarbij optelt dat ik graag mijn sociale contacten op peil hou. Vriendschappen onderhouden vraagt nu eenmaal een zekere investering van tijd en energie. Maar goed, ik klaag niet, ik doe dit alles immers uit vrije wil. Ik ben erg blij met de kansen en de mogelijkheden die ik krijg. Al zouden twee extra uren per dag me beslist van pas komen. Of maak er meteen vier van. Kan dat, Sinterklaas?

Labels: ,

4 Comments:

Blogger Zofie said...

je mag gerust een beetje tijd lenen van mij.. ik heb die de laatste tijd in overvloed en de dagen duren mij soms veel te lang..

11:52 p.m.  
Blogger yab said...

Goh, als dat zou kunnen, 'k zou je heel dankbaar zijn!

8:23 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb in het grote boek gekeken, zag dat je braaf was dit jaar. Jij krijgt van de Sint één dag extra... en wat speculaas!

De Sint

12:13 p.m.  
Blogger yab said...

Danku, Sinterklaasje!

12:26 p.m.  

Een reactie posten

<< Home