zondag, maart 13, 2005

Moe

Kom net terug van een trouwfeest van een studiekameraad ergens in het verre West-Vlaanderen. Ik heb mij enorm goed geamuseerd. Het eten was om duimen en vingers bij af te likken en d'r waren veel interessante mensen om mee te babbelen. De DJ had wel even problemen om het juiste genre te vinden, maar rond een uur of één begon het lekker te swingen. Omdat we veel te veel gegeten hadden, moesten we natuurlijk goed uit de bol gaan op de dansvloer om al die calorieën weg te werken.

Het enige minpuntje was dat het volk al erg vroeg naar huis begon te gaan. Om half één startte de grote leegloop. Mijn vriend en ik zijn ongeveer tot het laatste gebleven (een uur of drie) om vervolgens bloednuchter (ze stopten al met wijn schenken om elf uur) naar ons hotel te rijden. Alwaar we er al om negen uur uit moesten om te ontbijten...

Ik voel mij nu wel een beetje moe. (understatement)