zaterdag, juni 18, 2005

Bekentenis

Ok mensen, er moet mij iets van het hart. Sin City is geen sexy film. Nope, totaal niet. Echt wel niet. Helemaal niet. Let op, ik zeg niet dat het een slechte film was, maar je mag wel geen zwakke maag hebben. Nog nooit zoveel gehak en gezaag in één film gezien. Wel heel mooi gestyleerd in beeld gebracht (dat zwart-wit met hier en daar een kleuraccent, prachtig!), maar moest ik dit als klein meisje gezien hebben, ik zou er een week niet van geslapen hebben. D'r zijn zelfs mensen de zaal uitgelopen tijdens de film.

Qua geweldniveau en degoutantheid kan Sin City concurreren met Reservoir Dogs (die éne scène met dat oor, mensen die hem gezien hebben, zullen wel weten wat ik bedoel). Reservoir Dogs heb ik in een bus ergens op een Poolse autoweg gezien. 'k Ben er daarna ferm misselijk van geweest. Kan natuurlijk ook wel met de gebrekkige staat van de bus te maken gehad hebben. ;-)

Enfin, na de film heb ik mezelf en mijn vriend op ons appartementje een overheerlijke margarita gemengd. Kwestie om al dat geweld door te spoelen en weer wat in de juiste stemming te komen. En ik moet toegeven, die massage-olie hielp ook wel. ;-)

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Amai, en dat in zo'n weer...

Je kent hetvolgende gezegde toch hé?

"Is't 's zomers te warm om te vrijen, de boerin mag een sjaalke beginnen breien"

1:28 a.m.  
Blogger yab said...

Neen, dat gezegde kende ik eigenlijk niet. ;-)

11:29 a.m.  

Een reactie posten

<< Home