vrijdag, juli 08, 2005

Genieten

Aaaah, net terug van een deugddoende massage door een professionele kinesiste van Aquaheaven. Niet dat ik niet tevreden ben over de massagekunsten van mijn vriendje, maar je merkt toch wel het verschil. ;-) Een half uur is trouwens veel te kort. Het was zalig!!

Dit was eigenlijk de eerste keer dat ik mij in België heb laten masseren. Op Thailandreis hebben we ons wel een keertje overgegeven aan de bekwame handen van Thaise masseuses, maar eigenlijk vond ik de massage van daarnet leuker. Mijn rug is nu helemaal ontspannen, terwijl die Thaise dames niet altijd even zachtaardig te werk gingen. Amai, dat deed soms serieus pijn.

Op de terugweg van de massage heb ik van een vriendelijke juffrouw, die een beetje zielig stond te verpieteren in de regen, een Cola light sango gekregen. Ik drink eigenlijk nooit Cola, omdat ik dat niet lekker vind en het nog ongezond is ook. Maar mijn eerste reactie op de sango-versie was redelijk positief. Totdat ik het vieze kunstmatige nasmaakje in mijn mond kreeg. Bahbahbah. Ik heb de overschot van het miniblikje maar snel ergens in een vuilbak gedumpt. Ik voel die slok momenteel nog rondzwemmen in mijn maag. Yukkie.

Normaal gingen we deze avond naar beleuvenissen, maar met dit rotweer is onze goesting nogal sterk afgenomen. Denk dat we gezellig een filmpje gaan zien. Spijtig, want ik had Laïs anders wel graag aan het werk gezien. Nuja, ze zullen nog wel eens terugkomen.

Waar blijft de zomer?!?