maandag, augustus 29, 2005

Zuinig met water

In het zuidoosten van Australië vragen de autoriteiten aan de bevolking om samen te douchen en de duur van een douchebeurt te beperken tot de duur van hun favoriete popnummer. Op die manier wil de overheid het waterverbruik in de door droogte getroffen regio beperken.

Kijk, van zulke maatregelen kan ik alleen maar voorstander zijn! Ik ben een grote liefhebben van samen douchen (met de juiste partner, wel te verstaan)! Alleen vrees ik dat de douchebeurten van mijn vriend en mezelf nét iets langer uitvallen dan het gemiddeld popnummer. Ik denk dat we onze douchesessies dan beter organiseren op "The end" van The Doors. Alhoewel, elf minuten 42 seconden, het blijft nipt. ;-)

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Blijft het dan alleen bij douchen?!?

11:11 p.m.  
Blogger yab said...

Wat denk je? :-P

3:45 p.m.  

Een reactie posten

<< Home