woensdag, oktober 26, 2005

24-urenloop in een notendop

Hoera! De weergoden zijn ons gunstig gezind geweest. Tot een paar uurtjes voor de start zag het er niet goed uit: regenbuien, rukwinden, wegvliegende tentzeilen... Maar gelukkig is de hemel opgeklaard.

Ik ben net terug van mijn inspectieronde en ik kan bevestigen dat de sfeer dik in orde was. Op het eerste gezicht was er meer volk dan vorig jaar (VRG en Politika doen opnieuw mee, dus misschien heeft het daar iets mee te maken). De eetkraampjes hadden goed te doen en zelf moest ik natuurlijk ook proeven van al dat lekkers. Stonden op het menu: gluhwein, sprinkhanen (I'm not kidding), poffertjes, spek met eieren (gedeeld met mijn vriend) en nog een gluhwein om alles door te spoelen.

Alleen vrees ik dat ik morgen als een wrak op mijn werk ga zitten.

Sfeerfoto: