maandag, oktober 10, 2005

Laptop

Door een ongelukkige samenloop van omstandigheden zijnde een stakingsactie, thuiswerken een zwaar weekend en het veel te laat in bed kruipen op zondagavond, heb ik deze ochtend mijn trein gemist.

Mijn brein was duidelijk nog in slaapmodus en besefte helaas pas halverwege het station dat ik iets vergeten was. Dat iets zijnde mijn laptop die ik (de stakingsactie voorziend) donderdag mee naar huis genomen had. Zonder laptop ben ik zo goed als technisch werkloos. Dus heb ik maar op een drafje rechtsomkeer gemaakt, heb een klein spurtje in gezet en was uiteindelijk net op tijd in het station om de trein van 8.33u te zien vertrekken. Pijnlijk.

Ik heb dan maar de boemel van 8.40u genomen waardoor ik de werkweek tien minuten te laat begonnen ben. Nuja, beter tien minuten te laat, dan zonder laptop, nietwaar?

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dan woon jij erg kort bij het station, ofwel kan je erg snel lopen...

3:10 p.m.  
Blogger yab said...

Ik kan erg snel lopen. ;-)

11:02 a.m.  

Een reactie posten

<< Home