woensdag, oktober 19, 2005

Ontgoocheling

In dit hotel wilden mijn vriend en ik het verlengde weekend van Allerheiligen doorbrengen. Jammer genoeg, is alles al volzet. En ik had mij natuurlijk al geweldig zitten verheugen op een kamer met zicht op de baai. :-(

Dit overkomt ons nu elke keer. We zijn altijd veel te laat met het vastleggen van onze vakanties. Met als gevolg dat onze voorkeur meestal niet meer vrij is. Zo zijn we ooit van bestemming moeten veranderen, omdat er nergens meer een hotel in onze prijsklasse vrij was. Toch bizar, als het gaat om het organiseren feestjes, etentjes en weekendjes voor een hele groep, ben ik maanden op voorhand aan het plannen, maar op de één of andere manier schiet er nooit genoeg tijd over om wat quality time met ons tweetjes te plannen. :-( Tja, improviseren dan maar.

Mensen die goeie tips hebben voor een alternatieve bestemming, gelieve ze in de commentaren achter te laten. Belangrijk is dat het met de wagen moet bereikbaar zijn. Liefst iets aan een zee of een meer (al genoeg bossen gezien de laatste tijd) en als er in de buurt interessante bezienswaardigheden zijn, is dat ook mooi meegenomen.