donderdag, oktober 13, 2005

Mijn Eerste Seminarie

Was een zeer leuke ervaring. Het seminarie op zich was snel voorbij. Onze assistente was om te beginnen al te laat (niet erg, ik had op de terugrit met de trein nog een Metrokrantje kunnen vastkrijgen, dus ik had leesvoer). Ze gaf een beetje een chaotische en onvoorbereide indruk en het ganse seminarie duurde ocharme een half uurtje in plaats van de geplande twee uur.

Nu wil het toeval dat de assistente in kwestie juridisch advies geeft aan het bedrijf waarvoor in werk. Dus ben ik na het seminarie nog wat blijven babbelen. Waarop ze mij deemoedig bekende dat ze (en de prof natuurlijk ook) helemaal vergeten was dat het vandaag seminarie was. Ikke: "Tiens, dat was mij totaal niet opgevallen." (Met een vette knipoog, natuurlijk.)

Een heel toffe babbel gehad. Over het werk, over te veel werk, over frustraties en hoe het mogelijk is dat de wereld nog blijft draaien. Enfin, ik zie het helemaal zitten voor dit seminarie! Nu nog een interessant onderwerp kiezen.