woensdag, december 14, 2005

De geneugten van lekker eten

Ha! D'r gaat niks boven een lekker etentje in goed gezelschap. Vanavond hadden mijn vriend en ik een double date met goeie vrienden van ons (zij is een collega rechtenstudentje, hij is een collega open source nerdje). Ik mocht het restaurant kiezen en aangezien ik wel zin had in iets exotisch koos ik voor restaurant Turquoise.

Het eten was yummie, we hebben wat Turkse woordjes bijgeleerd. Ik heb banaan met een chocotoff-achtige saus als dessert gegeten en there was much rejoicing. :-)

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Open source nerds en rechtenstudentes, altijd een goede combinatie :-)

7:09 p.m.  
Blogger yab said...

Ach, spreek je uitervaring? ;-)

6:54 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Bwah, ik zal 't maar niet te hard roepen, met die biotechnologe hier naast mij ;-)

9:04 p.m.  

Een reactie posten

<< Home