donderdag, februari 16, 2006

Druk druk druk

Zucht, ik hol gewoon van het ene naar het andere. Op het werk is het superdruk. Het lijkt wel alsof iedereen opeens met mij wil vergaderen (I'm so popular!). Deze week heb ik elke dag minstens één vergadering gehad en volgende week is't van hetzelfde laken een pak. En tussendoor moet er ook nog gewoon gewerkt worden.

Tegelijkertijd is de bouw van ons appartement nu eindelijk in een stroomversnelling geraakt. Wij hebben ons de laatste dagen bezig gehouden met het kiezen van tegels, keukens, sanitair en het bepalen van de plaatsing van stopcontacten, lichtpunten en internetaansluitingen (van levensbelang!!). Respect voor de mensen die zelf bouwen of verbouwen, ik snap niet waar ze de tijd daarvoor vinden.

Gelukkig hebben we gisteren wat tijd genomen om ons te ontspannen. We zijn met wat vrienden gaan schaatsen. Als souvenir heb ik nu een schitterende blauwe plek. Dat zal mij leren tikkertje te spelen met mijn vriend die gewoon veel beter kan schaatsen en dus stukken sneller is.

Enfin, morgen staat er een Super Mega Belangrijke Vergadering op het programma, dus ik zal maar snel verder gaan werken...

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dat lijkt op een acute aanval van vergaderitis! Voorzichtig minderen om geen al te ernstige afkickverschijnselen te krijgen is de boodschap ;-)

3:11 p.m.  
Blogger yab said...

Uhuh, ik heb zo het gevoel dat afkicken van vergaderitis mij niet zo moeilijk zal vallen. ;-)

11:32 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Je kan misschien een vergadering beleggen om het teveel aan vergaderingen te bespreken...

10:58 p.m.  
Blogger yab said...

Ha! Metavergaderingen, dat ik daar zelf nog niet aan gedacht heb!

10:39 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Pas op, dat wordt gedaan hoor. Onze faculteit telt 32 raden en commissies. Op de faculteitsraad kwam het ter sprake dat men dat te veel vond en dat we moesten rationaliseren. Er werd dan ook een nieuwe commissie opgericht, met de welluidende naam "rationalisatiecommissie" aka "commissie 33". De voorzitter heeft contact opgenomen met alle andere commissievoorzitters voor overleg. De discussie verliep niet vlot, iedereen vond zijn/haar commissie te belangrijk om op te doeken. Hierop ging commissie 33 in staking. Een jaar later is ze ontbonden. Het enige resultaat was dat één prof, die geen "lid van rechtswege" van de Faculteitsraad was, voortaan uitgenodigd zou worden op de FR omdat hij commissievoorzitter was.

Ja, studentenvertegenwoordiging in de Faculteitsraad, altijd dolle pret :-)

11:25 p.m.  
Blogger yab said...

@Peter: Volgens mij hebben jullie nood aan administratieve vereenvoudiging. ;-)

3:56 p.m.  

Een reactie posten

<< Home