woensdag, maart 15, 2006

Nieuw kleedje

Kerygma heeft een nieuwe layout. Zeer geslaagd, vind ik persoonlijk. En zo word ik meteen herinnerd aan mijn goeie voornemens van het begin van het jaar. En ja, u ziet het goed, nog steeds geen flashy nieuwe layout te bespeuren op Yet Another Blog. Ik modder gezellig verder aan in de standaard template van Blogger.

En wat voer ik aan ter mijner verdediging? Gebrek aan tijd, natuurlijk. (That was easy.) Gisteren gehold van het werk naar een afspraakje om vijf uur met mijn begeleider, die allerlei zeer nuttige tips voor mijn paper gegeven heeft. 't Was allemaal heel goed, maar het kon nog veel beter. En hup ellenlange lijst veranderingen op mijn bord. Daarna gehold naar de Italiaanse les. Tien minuutjes te laat, dat viel nog mee. Na de les (rond tien uur) nog snel iets kleins gaan eten in de Mamma Mia. En toen was het zowat bedtijd.

Staan op het programma vandaag: werken (duh!), werkcollege en de workshop die ik mee heb helpen organiseren. Tot zover mijn vrije tijd. Ik heb zo het gevoel dat deze template nog een tijdje zal meegaan.