woensdag, april 12, 2006

Stress

Ja, ik weet het, morgen zit ik in Madrid. Niet bepaald reden tot stress. En toch, eigenlijk heb ik niet de tijd om nu op vakantie te gaan. Ik moet volgende week twee belangrijke werkjes af hebben en dat spookt momenteel de hele tijd door mijn hoofd. Ik heb gewoon tijd te weinig om alles te doen wat ik moet doen, laat staan alles te doen wat ik wíl doen.

Ik moet ook mijn valies nog maken, naar de schoenmaker gaan om een paar herstelde schoenen op te halen, moet eigenlijk nog langs de bib en dat allemaal nadat ik thuis ben van mijn werk. Stress. Stress.

Jaja, 't zal wel van mij af vallen eens ik in Madrid ben. Dan duw ik die zorgen (verdorie die examens zijn zonder dat ik er erg in had wel heel erg dichtbij gekomen) weg naar een duister hoekje. Maar het blijft er zitten, natuurlijk. Het wordt tijd dat ik eens gewoon onbezorgd op vakantie kan. Ik zet het alvast op mijn todo lijstje voor 2008.

2 Comments:

Blogger E said...

to do lijstje voor 2008? En 2007 dan?

1:49 a.m.  
Blogger yab said...

@e: Dat staat al vol...

11:51 p.m.  

Een reactie posten

<< Home