dinsdag, november 14, 2006

Yab is genomineerd

Gisteren vond ik in mijn mailbox het bericht dat dit bescheiden blogje genomineerd is in de categorie 'Blogsites' bij de Clickx-verkiezing van site van het jaar. Geen idee hoe ik in dat lijstje beland ben, want ik vind niet dat ik een bijzonder grappige schrijfstijl heb of veel mooie foto's online zet en 't is ook niet dat deze blog massa's bezoekers trekt. Misschien zochten ze gewoon een blog om het lijstje vol te maken of is dit stiekem een complot om achter mijn (niet meer zo geheime) identiteit te komen.

Wat mij meer interesseert, is dat event in de Carré waarop de prijzen worden uitgereikt. Voor een goed feestje ben ik altijd wel te vinden! :-) Alleen spijtig dat ik die avond al andere plannen heb, maar misschien valt daar wel een mouw aan te passen.

Labels: , , , , ,

9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Komt gij maar af en al! Dus cancellen wat uw oorspronkelijk gepland had.

8:20 p.m.  
Blogger yab said...

Mmm, valt er veel free booze te rapen in de Carré? ;-)

8:22 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik hoop het allezins.

9:19 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Allé, ik was nog aan het twijfelen om te gaan, maar als jij twijfelt en dramoghe al bevestigt dat ze gaat gaan, denk ik wel dat we daar wat ambiance gaan kunnen maken. Ik heb er alvast zin in!

Hoeveel kost een vat daar? ;-)

1:25 a.m.  
Blogger Pierre Vis said...

Naar ik hier & daar gelezen heb was het feesje vorig jaar pokkesaai..
Afin, als ik gratis tickets win, dan zou ik mss wel eens tot daar gaan.

5:03 p.m.  
Blogger yab said...

Mmm, ik heb nog nergens gelezen dat het pokkesaai was. En hoe dan ook, of een feestje geslaagd is of niet, heb je voor een deel zelf in de hand.

3:15 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Als genomineerde mag je toch gratis binnen, of niet?

Ik heb ook horen waaien dat het vorig jaar pokkesaai was, maar daar kunnen we dit jaar verandering in brengen :-)

4:51 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ben vroeger al eens geweest op zo'n feestje ... saai ... gelukkig veel voor niets kunnen drinken!

11:07 p.m.  
Blogger yab said...

Mmm, als jullie nog een tijdje erop blijven hameren dat het pokkesaai zal zijn, zeg ik mijn afspraak niet af. Waarom een gegarandeerd fijne avond inruilen voor een waarschijnlijk saaie avond?

11:11 p.m.  

Een reactie posten

<< Home