zondag, januari 07, 2007

Wat ik mis aan de vorige eeuw

Een klein overzichtje, op aanvraag:

- dat ik bij inkomsten op mijn belastingsbrief gewoon nul invulde en dat daarmee de kous af was;
- dat ik toen nog zalig vrij van administratieve rompslomp mijn dagen kon slijten;
- dat ik op een weekdag uit kon gaan tot de zon opkwam, vervolgens in mijn bed kroop en daarna sliep zolang ik wou;
- de vrijheid, de vrijheid;
- het gewoon op goed geluk zomaar bij vrienden binnenvallen, terwijl nu elke afspraak minstens een maand op voorhand gepland moet worden;
- dat mijn vriend en ik toen nog tijd hadden om de ganse nacht te seksen;
- de slappe lach, die toen veel meer langskwam dan in deze eeuw;
- dat ik toen nog geen appartementseigenaar was, geen ervaring had met bouwfirma's die hun woord niet houden en ook geen ervaring had met het sturen van ingebrekestellingen;
- dat gezinsuitbreiding onder mijn vrienden helemaal nog geen hot topic was;
- dat ik toen met een boek in bed kon kruipen en pas stopte met lezen tot dat boek uit was;
- de zorgeloosheid.

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ah, nu kunnen we ons daar tenminste iets bij voorstellen zie :-)

Je mist het studentenleven dus, kort samengevat?

7:21 p.m.  

Een reactie posten

<< Home