maandag, februari 12, 2007

Dringende oproep!

Dames, dit is een berichtje speciaal aan jullie gericht. Er is dringend nood aan vrouwelijke versterking op de BlogMeet Leuven! Op dit moment zijn wij vrouwen/meisjes zwaar ondervertegenwoordigd op de BlogMeet en dit terwijl er toch zeer veel vrouwen/meisjes zijn die er in hun vrije tijd een blogje op nahouden. Hoe komt dit? Spreekt dit soort events vrouwen minder aan? Of denken jullie misschien dat de gespreksonderwerpen van de avond te zeer de nerderige toer op zullen gaan? (Quod non.)

Commentaar en suggesties zijn welkom.

Labels: , , , ,

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

't Is mij ook een raadsel hoor eigenlijk...

Soit, ik zal er wél zijn!

1:15 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Misschien moet je reclame maken op een dating site: er zijn waarschijnlijk hopen single (nerd-)mannen aanwezig!

2:35 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Lynn wil ook niet mee, uit vrees voor een te hoog nerd gehalte...

4:04 p.m.  
Blogger yab said...

@anonymous: Ha, da's nog eens een interessante invalshoek. En naar het schijnt zijn nerds de ideale partner. ;-)

@peter: Boeoeoe!

3:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Helaas valt de BlogMeet op dezelfde dag als een eindwerk-briefing en de jaarlijkse fuif van de ksa waar ik moet helpen..
Ik had anders wel zin om te komen!

9:34 p.m.  
Blogger yab said...

@dramoghe: Spijtig. :-(

10:15 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wil ik anders als vrouw komen? ;-)

6:01 p.m.  
Blogger yab said...

@Jurgen: Dat mag. Als ze dat in Aalst mogen, dan ook in Leuven, he.

5:08 p.m.  

Een reactie posten

<< Home