zondag, juni 24, 2007

Ingeschreven

Vandaag hebben mijn vriend en ik ons ingeschreven voor een volgend jaartje aan het CLT. We gaan samen Japans volgen (ik zei toch dat het iets exotisch ging worden). En omdat je altijd moet gaan voor de uitdaging, heb ikzelf er nog een extra taal bovenop gedaan: Russisch.

Ik weet dat het niet zo'n goed idee is om twee nieuwe talen tegelijkertijd te leren, maar ik wil het toch proberen. Japans en Russisch liggen ver genoeg uit elkaar zodat er geen babylonische verwarring kan ontstaan. Dit betekent wel dat ik twee nieuwe schriften onder de knie moet krijgen, maar goed, we zien wel wat dat geeft. Als het echt niet lukt, kan ik nog altijd het Russisch laten vallen. 't Is makkelijker de motivatie op te brengen om op een zaterdagochtend naar de les te gaan als je met twee bent...

Labels: , , ,

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

wedden dat je Russisch minder snel laat vallen dan Japans? Eens je de taal leert kennen, ben je er volledig aan verslingerd.

8:43 a.m.  
Blogger Tjoff said...

brrrr...opstaan op zaterdagochtenden, hell.
Zaterdagochtenden zijn er voor als je de vrijdag niet gaan slapen bent.
Daarnaast uiteraard enorm veel succes met het Japans!

4:13 p.m.  
Blogger yab said...

@tjoff: Ach, ik sta al jaren op op zaterdagochtend: eerst voor de tekenles, toen voor Italiaans, binnenkort voor Russisch. Slaapachterstand is my middle name.

8:39 p.m.  

Een reactie posten

<< Home