woensdag, augustus 08, 2007

Barcelona

Mijn vriendje en ik plannen een weekendje Barcelona. Ikzelf ben al één keer in deze magnifieke stad geweest, maar mijn vriendje nog nooit. Hoog tijd om hem eens met Barcelona te laten kennismaken. Benieuwd of deze stad ook op zijn lijstje met favoriete steden zal terechtkomen.

In principe zou ik nu een vergelijkende studie moeten maken om een geschikt hotel te vinden. Het hotel waar ik de eerste keer verbleef, was echt erbarmelijk, dus dat is geen optie. Omdat ik last heb van tijdsgebrek en luiheid, vroeg ik mij af of er onder mijn lezers mensen met goeie tips zitten? Let wel: ik ben een beetje een luxebeest. Drie sterren is een minimum. Het hotel moet kraaknet zijn, de kamers groot genoeg en goed geïsoleerd, de bedden comfortabel en de badkamer voorzien van alle toeters en bellen (liefst met een groot bad). 's Ochtends verkiezen wij een uitgebreid ontbijtbuffet, kwestie van de dag goed te beginnen. Een mooi uitzicht is een pluspunt, maar hoeft niet. Een kluis op de kamer is handig. Een saunaruimte in het hotel mag ook wel.

Heeft er iemand aanraders?

Labels: , ,

3 Comments:

Blogger stefan said...

www.greatsmallhotels.com en www.tablethotels.com hebben altijd mooie hotels. Maar meestal nogal $$$ vind ik. geen idee wat jullie budget is. Maar vermits ik het woord 'luxebeest' zag ;-).

3:03 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Een betaalbaar luxe hotel (toch naar mijn maatstaven), uitgebreid ontbijt, niet ver van 't centrum en vooral; overal gratis Wifi!
http://www.hotelabviladomat.com

Wij hebben het geboekt via http://booking.needahotel.com, kostprijs was 60 euro/nacht.

5:10 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

2 weken geleden in Best Western Hotel Dante verbleven. Was prima, buiten de isolatie.

3:03 p.m.  

Een reactie posten

<< Home