maandag, oktober 22, 2007

Ik belde naar radio Scorpio...

En kreeg ik het antwoordapparaat van de KUL aan de lijn. Ik probeerde opnieuw en kreeg weer het antwoordapparaat van de KUL aan de lijn. Ik belde naar het meisje dat mij het nummer gaf met de vraag of ze mij het nummer opnieuw kon doorgeven, want ik dacht een fout nummer te hebben. Ze gaf me een nummer: hetzelfde nummer dat ik al de hele tijd probeerde te bellen. Ik belde en belde en het antwoordapparaat van de KUL antwoordde en antwoordde. En toen belde de presentatrice van radio Scorpio met haar gsm naar mijn gsm met de vraag waarom ik niet naar hun nummer belde. En ik zei dat ik had gebeld, maar dat ik niet bij radio Scorpio uitkwam. En zij gaf mij opnieuw hetzelfde nummer en zei dat ik moest bellen. Maar ik had al gebeld! En ik belde dan nog maar eens en nog eens en toen: mirakel! kwam ik uit bij radio Scorpio.

Eind goed, al goed.

Labels: , , ,

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

laat ons zeggen dat ik dat uber vreemd vind...
ps: ik typ die code hieronder altijf foutief over

2:46 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wie heeft zich nu vergist?

8:52 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ik ben het meisje dat naar u had gebeld om te vragen waarom je niet belde... hier is het antwoord: onze lijn stond nog op bezet. onze fout dus!

11:33 p.m.  
Blogger yab said...

Voila, bij deze is bewezen dat ik onfeilbaar ben. ;-)
(Just kidding, of course.)

4:01 p.m.  
Blogger vrouwenliefhebster said...

Die telefoonlijnen toch altijd. Zeker in de studio gaat dat wel eens mis :-).

10:15 p.m.  

Een reactie posten

<< Home