maandag, december 03, 2007

Blogger reacties

Jullie hebben het misschien al gemerkt: bij het geven van commentaar op de blogs van blogger is het niet meer mogelijk een link naar een andere blog of site mee te geven. Als je geen blogger-profiel hebt, kan alleen nog maar "bijnaam" invullen. Dit vind ik een behoorlijk irritante manier van Google om iedereen ertoe te dwingen een blogger profiel aan te maken. Reden genoeg voor mij om eindelijk de stap van blogger weg te zetten. Ben ik in één moeite van dat ambetante commentaarsysteem af.

Ik heb de overstap naar een eigenwordpress blog op een eigen server steeds uitgesteld, tijdsgebrek aanvoerend. Maar dit is de spreekwoordelijke druppel die de emmer doet overlopen. U mag nog deze maand een gloednieuwe yet another blog verwachten. Kan ik ook eindelijk eens een andere template erop zwieren. Na drie jaar ben ik deze toch wel een beetje beu gezien. ;-)

(En nu ik dit bericht hier neergepend heb, kan ik geen enkel excuus meer aanvoeren om de overstap niet te doen.)

Labels: , , ,

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoera! Hoera! Eindelijk verlost van het mottigste commentaarsysteem op de aardkloot!

12:26 p.m.  
Blogger Topanga said...

Er bestaan nog alternatieven voor wordpress, niet vergeten !

b2evolution is zo'n fantastisch alternatief.
Eentje waar ik nu al een jaartje of 4 mee werk e ik zou niet anders mee willen als ik al die commentaren tussen de lijnen door hoor over wordpress.
b2evolution.org
De laatste beta versie is ongelooflijk stabiel en noemt beta omdat er nu eenmaal altijd ene beta moet zijn voor er een productieversie komt.

12:33 p.m.  
Blogger yab said...

@topanga: Ik ben mij bewust van de alternatieven. Heb de voor- en nadelen overwogen, maar het zal toch wordpress worden

12:55 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Goede beslissing! :-) Ik heb het ook altijd bizar gevonden dat je nooit een emailadres moest geven bij blogger...

2:46 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Whieeeee! :-)
Je gaat het je nt beklagen denk ik!

5:58 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hola ik had het nog niet gemerkt, die nieuwe, je mag je blog niet meer in link zetten, techniek om te antwoorden.
ach ja, dan maar op de gewone manier.
Ik heb niets dan lof over wordpress, dus doen, die overstap!

9:25 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Yuy! Ik ben voorstander! Ik had het ook al gemerkt. Die snodaards van Google ook altijd. Tsss...

10:54 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

WooHooo You Go Girl!

5:26 p.m.  
Blogger Peter Dedecker said...

Woehoew, goed nieuws!

Het slechte nieuws is natuurlijk dat de kans groot is dat je mij voor bent met je nieuwe layout :-(

Of kan je er meteen voor mij ook een maken? Jij had toch tijd te veel hé?

12:27 p.m.  
Blogger yab said...

@peter: Ik heb zoveel tijd te veel dat ik mij gewoon ga beperken tot het kiezen van een template. ;-)

10:57 p.m.  

Een reactie posten

<< Home