dinsdag, maart 15, 2005

Druk

De vijf man en een paardekop die deze blog lezen hebben misschien al gemerkt dat de frequentie van mijn blogberichtjes wat is afgenomen. Dat komt doordat ik het de laatste tijd echt druk druk druk heb. Op het werk zijn we druk bezig met het testen van een splinternieuwe software-installatie en tijdens mijn schaarse vrije uurtjes hol ik van het ene etentje naar het andere trouwfeest met een tussenstop hier en daar in een gezellig cafétje. Ondertussen verzet ik nog wat werk voor mijn studentenvereniging en mijn lessen Italiaans en deze opsomming is alles behalve volledig.

Nu hoor ik jullie (zwaai naar mijn vijf trouwe lezers) al zeggen: "Dat doe je jezelf toch aan?" En natuurlijk hebben jullie overschot van gelijk. Er is niemand die mij ertoe dwingt mijn agenda zo overvol te plannen. Ik heb het nu eenmaal altijd al heel erg moeilijk gehad om "neen" te zeggen. En eerlijk is eerlijk, ik kick een beetje op volle agenda's. Soms heb ik wel wat schrik dat mijn chronisch slaaptekort zich vroeg of laat zal wreken. En dat ik dan de rekening gepresenteerd zal krijgen. Maar die gedachten waaien meestal snel weer over en dan ga ik weer vrolijk verder.

Op naar het volgende feestje!