zaterdag, september 10, 2005

Drukke dag voor de boeg

Pfft, niet genoeg geslapen, geen goed begin voor deze zaterdag.
Staan achtereenvolgens op het programma:
- Om 9.00u: examen gerechtelijk privaatrecht (tja, kleine misrekening in eerste zit, waardoor ik toch nog een tweetal examens aan mijn broek heb in tweede zit).
- Examen is normaal gedaan om 12.00u. Mijn vriend komt me dan ophalen om rechtstreeks door te rijden naar een trouwmis waarin ik moet lezen. De trouwmis begint om 13.00u. Spannend. :-)
- Na de trouwmis plan ik toch een uurtje of twee een uiltje te knappen.
- Daarna naar de kapper en hup vertrekken om rond 19.00u op het avondfeest aan te komen.

Het tweede gedeelte van de dag klinkt erg aanlokkelijk, nu alleen die eerste paar uur heelhuids doorkomen.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Waarschijnlijk te laat, ik heb ondertussen zelf een fijn feestje achter de rug, maar toch veel succes toegewenst op het eerste deel en veel plezier op het tweede deel :-) Laat de resultaten zeker s weten :-)

12:16 a.m.  

Een reactie posten

<< Home