woensdag, september 28, 2005

Eerste les Italiaans van het nieuwe schooljaar

Djezus. Onze nieuwe juf zit volgens mij aan de peppillen. Nog nooit zo'n hyperkinetisch mens meegemaakt. Heel tof dat ze het allemaal superinteractief wil maken en alles met handen en voeten uitlegt, maar haar energetische optreden had een averechts effect op mij. 'k Werd bijna depri van de hoeveelheid energie die onze juf op overschot had. Ik wou dat ik nog zo kon rondhuppelen na een dag hard werken. Sorry, maar na vier uur Italiaans is mijn pijp toch bijna uit, hoor. Veel interactiviteit moet je dan niet meer van mij verwachten.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ik zit in de les illustrator, and djeeeeezeees zoooo traaaaaag dat dat gaaaaaaaat.
snurk.

das ook nie alles

9:38 p.m.  
Blogger yab said...

Ik leef met je mee. ;-)

4:39 p.m.  

Een reactie posten

<< Home