zondag, september 11, 2005

Veel te vroeg wakker

Zeker als je bedenkt dat ik de nacht van zaterdag op zondag veel te weinig geslapen heb en er deze nacht pas om kwart na drie in lag. Ik zit blijkbaar nog te zeer in het ritme van vroeg opstaan.

Het trouwfeest was erg leuk. Een hele hoop oude bekenden terug gezien. En het moet gezegd: Tafel Tango was the BEST! Het eten was goed, maar ook niet meer dan dat. Een beetje te gewoontjes voor mij, maar ik ben dan ook verwend geweest de laatste tijd. De desserts daarentegen waren magnifiek! Die flensjes met Grand Marnier! Die chocomousse! Die rijstpap! Dat ijs! Ach, ik ben een veel te grote zoetekauw! En dat terwijl ik eigenlijk op mijn lijn zou moeten letten...

Mijn vriend en ik maken er trouwens een erezaak van om (indien mogelijk) tijdens elk trouwfeest dat we bijwonen, er in de late uurtjes even tussenuit te knijpen. Dit keer leenden de faciliteiten zich hier geweldig goed toe. Prachtige tuin met veel donkere hoekjes. :-) Open lucht sex met een balkende ezel en der Anton aus Tirol op de achtergrond. It was fun! ;-)