zaterdag, november 19, 2005

Hand made

Vandaag hebben we in de tekenles onze eigen handen getekend. Ik ben dol op handen tekenen! Om de één of andere bizarre reden gaat dit onderwerp mij best wel goed af. Misschien omdat ik altijd al een boontje gehad heb voor verfijnde, verzorgde handen. Mannen met mooie slanke pianovingers, mmmmm... :-)

Om jullie een idee te geven van het resultaat, een fotootje van mijn linkerhand:



Na de pauze moesten we handschoenen in aquarel tekenen. Ik vind aquarel een moeilijke techniek. Aquarel is veel meer dan een beetje smossen met water. Het resultaat ziet er soms nogal flauwtjes uit of zeemzoet romantisch. Maar vandaag had ik een goeie dag. Mijn handschoen mocht gezien worden, al zeg ik het zelf.

Volgende week op het programma: voeten. 'k Ben van plan dan mijn teennagels een flashy kleurtje te geven. Ben er zeker van dat de juffrouw dat zal appreciëren. ;-)