dinsdag, januari 31, 2006

Mijn hoofd is moe

En de rest van mijn lichaam ook. Maar een uur of vier geslapen vannacht, deze ochtend een examen en in de namiddag een belangrijke vergadering in Leuven (en neen, niet alle vergaderingen die ik bijwoon zijn belangrijk). En dan ben ik nog zo zot om na die vergadering (het was ondertussen al bijna vier uur) naar Brussel te sporen om wat fouten te gaan rechtzetten die ik zelf niet gemaakt hebt. Pfft.

Nu, ik ben alleszins blij dat de examenreeks er bijna op zit. Nog eentje te gaan. Het laatste loodje. Van alle zittijden die ik in mijn leven al meegemaakt heb, vond ik dit de allerzwaarste. Vooral de twee vakken van duizend pagina's staken mij heel erg tegen. En tja, als je tegen je goesting moet blokken, dan gaat dat niet zo goed. D'r zit ook niet genoeg druk achter, want tja, ik heb al een mooi diploma, het hoeft allemaal niet zo echt meer.

Gelukkig zien de vakken in het tweede semester er een pak interessanter uit. Nog even doorbijten.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoi hoi, positief? Ikke? Soms een beetje ;-) Toch bedankt voor de complimentjes!
Ik lees hier anders ook wel leuke dingen en voel me meteen een beetje terug student wat ik niet zo erg vind!
Over die strip: ik ben een fan van Tardi die al heel wat verhalen van Malet in een strip goot. Dit zijn andere tekenaars, maar het verhaal is overduidelijk weer een donkere Malet en ja... dat lees (en zie) ik graag. Nu ja, is gewoon mijn mening he :-)
Groetjes en blok ze nog!

1:55 p.m.  

Een reactie posten

<< Home