zondag, mei 14, 2006

Moederdag

Vandaag zetten we de mama's speciaal in de bloemetjes (of pralientjes of...) Ik heb geen cadeautje gekocht voor mijn mama. Ze heeft er toch niet zo veel aan. 'k Zou haar gewoon willen bedanken voor de kansen die ze mij en mijn broertje gegeven heeft. En haar zeggen dat het niet eerlijk is dat het lot haar een gelukkige oude dag heeft ontzegd, want dat ze dat toch verdiend heeft. 'k Zou haar ook willen zeggen dat ik spijt heb van onze onenigheden in het verleden. En dat mijn broertje en ik onze weg in het leven gevonden hebben.

Ik kan haar dat allemaal zeggen, ik weet alleen niet of ze het begrijpt.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Nou als je nog wat tips of ideetjes wilt hebben om je moeder met moederdag de volgende keer wel te verwennen met een gedichtje of ontbijtje kijk dan eens op www.makemyday.eu/moederdag
Suc 6
Anne

11:34 p.m.  
Blogger yab said...

Beste Anne,

Mijn moeder heeft niks aan gedichtjes of een speciaal ontbijtje, maar goed misschien hebben andere mensen wel iets aan deze link, dus ik laat hem staan.

3:09 p.m.  

Een reactie posten

<< Home