donderdag, mei 18, 2006

Reutel

Gisteren mij een beetje te hard geamuseerd, vandaag moet ik daar de gevolgen van dragen.

Na het laatste werkcollege van het academiejaar(hoera!) zijn mijn vriend en ik iets gaan eten met een vriendin op een terrasje op de Oude Markt. 't Was supergezellig. Fijn gebabbeld, lekker gegeten. Alleen heb ik mij mijn menukeuze een beetje beklaagd. Ik had een salade met scampi, gamba's en meer van dat gespuis met een vervelend jasje, waardoor ik na de maaltijd er beslist niet meer zo proper uit zag. Oh well. ;-)

Het eten had wat langer geduurd dan gepland, dus daarna in zeven haasten naar ons flatje, andere schoenen aangedaan, rugzak ter plekke achtergelaten en hup naar de OutofOffice-party in het Musicafé waar we afgesproken hadden met vrienden. Mij beestig goed geamuseerd. Goed gedanst, geschreeuwd om boven de muziek uit te komen, oude bekenden tegen het lijf gelopen en een beetje te veel gedronken.

En nu heb ik hoofdpijn en wil per sé iedereen met mij vergaderen vandaag. Bleh.