woensdag, mei 31, 2006

Think pink!

Met de examens in aantocht is het belangrijk mijn gedachten rozig te houden, daarom heb ik mij de voorbije weken de volgende spullen aangeschaft:
- één knalroze douchegordijn (hot pink, jawel)
- één knalroze hoeslaken (ook hot pink, past perfect bij het douchegordijn)

Met dank aan de Hema, die een geweldig assortiment aan huis- tuin en keukenspulletjes in de gekste kleuren hebben.

Nu nog mijn vriend proberen te overtuigen dat knalroze hemdjes hem echt wel geweldig staan en mijn humeur kan niet meer stuk. :-)

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Oh nee, hier ook al venten in roze hemdjes.

Het viel mij al op dat ik er tegenwoordig meer en meer zo zie rondlopen, ik ga die modegril toch maar aan mij laten voorbij gaan denk ik ;-)

4:57 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik vind dat het ergste wat mode ooit heeft voortgebracht... Roze hemdjes.

En Moonboots.

Maar Hema heeft inderdaad zeer leuke dingetjes. Ik weet al welke winkel ik zal platlopen bij het inrichten van een eventueel kot... :)

5:49 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Er zit enkel een roos streepke in, het is gelukkig niet knalroos zoals het douchegordijn en het hoeslaken.

6:31 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Een knalroos hemdje zou hem inderdaad wel supergoed staan. Ik steun je!

6:38 p.m.  
Blogger yab said...

@peter: Toch nog één man met goede smaak! Echte mannen dragen roze! ;-)

@anneke: Volledig met je eens wat de moonboots betreft. Natuurlijk niet wat de roze hemdjes betreft. ;-)

11:39 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik denk dat Peter wel mooi zou staan met een knalroos hemdje! :-P

6:39 a.m.  
Blogger pierre du coin said...

Ik geloof dat als je drie roze hemdjes koopt je er een roos kussen voor de tuinstoel bijkrijgt! 4 tuinstoelen dat zijn dan 12 hemdjes! En dan is het maar een kleine stap naar de 15 hemdjes en het gratis roos tafelkleed!

9:42 a.m.  
Blogger yab said...

Goh, nooit gedacht dat roze je zo goed zou staan, Peter! ;-)

@pierre: Alleen jammer dat ik geen tuinstoelen heb... En in tafelkleden geloof ik niet.

3:18 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wow, zalig, bedankt! Waar kan je zo'n hemden vinden?

7:35 p.m.  
Blogger yab said...

De Hema al eens geprobeerd? ;-)

7:37 p.m.  

Een reactie posten

<< Home