donderdag, juni 08, 2006

Moet er nog sangria zijn?

Het moet gezegd. Bij de Café de la Gare op het Martelarenplein hebben ze verdorie goeie sangria, zelfs al kennen ze er het verschil niet tussen een croque madame en een croque cheval. De porties sangria zijn er lekker groot met keiveel fruit. Fruit == goed, vooral als het in sangria zit. ;-) Enige probleem is dat ik na twee grote glazen sangria nu geweldig veel zin in seks heb en mijn vriendje is helaas op stap met de mannen van zijn werk. :-(

PS: Jaja, 'k weet, het is blok, 't zijn examens, maar hey, we hebben het goeie weer al veel te lang moeten missen.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

:-)) Ik heb dat ook na zo ongeveer twee glazen alcohol.
Meestal is er ook geen driftverlosser voorhanden.

Ik leef met u mee ;-)

Eerlijk gezegd weet ik trouwens niet wat een croque cheval is, iets met paardenvlees ipv hesp? (Hope not, bweik!)

5:33 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

awel ja, ik wil ook wel eens weten wat een croque cheval is!

11:27 a.m.  
Blogger yab said...

Een croque cheval is een croque met kaas, hesp en een spiegelei daar bovenop.

Voila zie, weer iets bijgeleerd. ;-)

10:13 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

:-) Croque met een ei dus...

Van een paardenoog ofzoiets?

5:54 p.m.  

Een reactie posten

<< Home