maandag, juni 12, 2006

Verdwenen meisjes

De laatste nieuwsberichten zijn niet echt hoopgevend. Met elk uur dat verstrijkt sinds de verdwijning van Nathalie en Stacy, wordt de kans kleiner dat ze levend teruggevonden zullen worden. :-(

En ik zit mij nu al een heel weekend af te vragen hoe je als ouder in godsnaam tot drie uur 's nachts op café kunt gaan en ondertussen je kinderen zonder toezicht in het holst van de nacht buiten op straat kan laten rondlopen. Ok, dat je als ouder je kinderen niet voortdurend in het oog kan houden, dat kan ik nog begrijpen, maar er bestaat wel zoiets als een normaal voorzichtig gedrag...

Enfin, ik blijf duimen (tegen beter weten in) voor een happy end.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het artikel in De Standaard vandaag hing ook geen al te fraai beeld op van de moeder en haar vriend...

2:35 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ik blijf ook duimen voor een happy end, maar hopelijk grijpt de jeugdbescherming hier in. Sommige marginalen zouden geen kinderen mogen krijgen of is dit een gevaarlijk gedachtengoed? lol

10:53 a.m.  
Blogger yab said...

@jeronimo: Mja, met zo'n uitspraak begeef je je, mijns inziens, op glad ijs. Want voordat je het weet ben je dan bezig over gedwongen sterilisatie.

11:45 a.m.  

Een reactie posten

<< Home