maandag, augustus 07, 2006

Een stok achter de deur

Goed, ik zal dan toch maar mijn stokjesverzet opgeven en meehuilen met de wolven in het bos. ;-) Ik kreeg een stokje van Pierre toegeworpen. Ik zal het vangen, maar niet doorgooien.

De vragen zijn: wat is uw werktitel, geheime titel en droomtitel?

Mijn werktitel is (hou je vast) "kennisbeheerder", maar ik vermoed dat mijn geheime titel "manusje van alles" is. Mijn droomtitel hangt een beetje af van mijn stemming, op dit moment is dat "wereldreizigster". Bij voorkeur in de vorm van "wereldreiziger met een privéjacht met persoonlijke masseur aan boord".

PS: Pierre, het is wel juffrouw, he!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Indrukwekkende werktitel :).

12:59 p.m.  
Blogger pierre du coin said...

duizendmaal verschoning juffrouw

4:04 p.m.  

Een reactie posten

<< Home