zondag, augustus 27, 2006

Feed voor Yet Another Blog

Bvlg en Tom hebben mij gemeld dat er problemen zijn met de ATOM-feed (http://gelebanaan.blogspot.com/atom.xml) voor deze blog. Bij nader onderzoek blijkt dat mijn berichten inderdaad onvolledig doorkomen en dit terwijl ik nochtans in de settings heb aangegeven dat het volledige bericht gepubliceerd moet worden. In het verleden werkte dit perfect, dus ik heb niet dadelijk een idee waaraan het probleem te wijten is.

Maar goed, niet getreurd, er is een alternatief: http://gelebanaan.blogspot.com/rss.xml. In de RSS-feed krijgen jullie wel de volledige berichten te zien. Lang leve de work around. ;-)

2 Comments:

Blogger Bruno Peeters said...

Feedburner biedt ook de mogelijkheid een (gratis) RSS feed aan te laten maken voor een blog. Bovendien krijg je er een aantal interessante statistieken bij.

1:50 a.m.  
Blogger yab said...

@bvlg: Ik heb al eens naar Feedburner gekeken, maar zag er omwille van het feit dat blogger zelf een Atom- en RSS-feed aanbiedt niet echt het nut van in om dat te gebruiken. En ik ben niet echt zo'n statistiekjes mens. De Google Analytics statistieken van deze blog bekijk ik ook amper.

10:28 a.m.  

Een reactie posten

<< Home